Declarație de Credință
Ce credem noi
- Biblia este Cuvântul inspirat al lui Dumnezeu.
- Dumnezeul nostru este unul, dar manifestat în trei Persoane - Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt.
- Omul este o ființă creată, făcută în asemănarea și chipul lui Dumnezeu, dar prin transgresiune și căderea lui Adam, păcatul a intrat în lume.
- Mântuirea este darul lui Dumnezeu pentru om prin credința în Isus Hristos.
- Nasterea din Nou este indispensabila tuturor oamenilor si, atunci cand este experimentata, produce viata vesnica.
- Botezul în apă este prin imersiune, este o poruncă directă a Domnului nostru și este numai pentru credincioși.
- Botezul din Duhul Sfânt este un dar și este însoțit de dovada inițială de a vorbi în alte limbi.
- Noi credem în sfințire, care consta in a fi pus deoparte pentru Dumnezeu şi a trăi o viață de sfințenie.
- Vindecarea este privilegiul fiecărui membru al Bisericii oferit astăzi prin moartea Domnului Isus pe cruce.
- Domnul Isus se va întoarce și ". . . Cei morți în Hristos vor învia mai întâi: Apoi noi, cei vii vom fi rapiti impreuna, ca să-L întâlnim pe Domnul în aer. . "(1 Tesaloniceni 4: 16-17)."
- Cel care moare fizic în păcatele sale, fără a-L accepta pe Hristos, este pierdut veșnic și, prin urmare, nu are altă ocazie de a auzi Evanghelia sau sa se pocăiasca.
SCRIPTURILE - Biblia este Cuvântul inspirat al lui Dumnezeu, produsul oamenilor sfinți care au vorbit și au scris în timp ce au fost mișcați de Duhul Sfânt. Noul Legământ, așa cum este înregistrat în Noul Testament, il acceptăm ca ghidul nostru infailibil în chestiuni ce țin de comportament și de doctrină (2 Timotei 3:16, 1 Tesaloniceni 2:13, 2 Petru 1:21).
DUMNEZEU - Dumnezeul nostru este unul, dar se manifestă în trei Persoane - Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt (Deut. 6: 4, Filipeni 2: 6). Dumnezeul Tatăl este mai mare decât toți; Expeditorul Cuvântului (Logos) și Nascatorul (Ioan 14:28, Ioan 16:28, Ioan 1:14). Fiul este Cuvântul Intrupat, Singurul Nascut, și a existat odată cu Tatăl (Ioan 1: 1, Ioan 1:18, Ioan 1:14). Duhul Sfânt vine de la Tatăl și de la Fiul și este veșnic (Ioan 14:16; Ioan 15:26).
Omul, căderea și răscumpărarea lui - Omul este o ființă creată, făcută în asemănarea și chipul lui Dumnezeu, dar prin păcatul și căderea lui Adam păcatul a venit în lume. Biblia spune: "... toți au păcătuit, și sunt lipsiti de slava lui Dumnezeu" și "... nu este nici unul neprihănit, nici unul macar" (Romani 3:10, 3:23). Domnul Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, s+a aratat pentru a desființa faptele diavolului și si-a dat viața Sa și a vărsat sângele Său pentru a răscumpăra și a restabili omul fata de Dumnezeu (Romani 5:14, 1 Ioan 3: 8).
Mântuirea este darul lui Dumnezeu pentru om, separat de fapte și de Lege și este făcuta posibila prin har, prin credința în Isus Hristos, producând lucrări acceptate de Dumnezeu (Efeseni 2: 8-10).
VIAȚA VIESNICA ȘI NASTEREA DIN NOU - Primul pas spre mântuire al omului este o intristare evlavioasă care lucrează pocăință. Nasterea Noua este necesara tuturor oamenilor si, atunci cand este experimentata, produce viata vesnica (2 Corinteni 7:10, Ioan 3: 3-5, 1 Ioan 5:12).
BOTEZUL IN APA - Botezul în apă este prin imersiune, este o poruncă directă a Domnului nostru și este doar pentru credincioși. Botezul este un simbol al identificării creștinului cu Hristos în moartea, îngroparea și învierea Lui (Matei 28:19, Romani 6: 4, Coloseni 2:12, Fapte 8: 36-39).
Se adoptă următoarea recomandare privind botezul in apă; Pe baza mărturisirii credintei tale în Domnul Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu și prin autoritatea Lui, Eu te botez în Numele Tatălui, al Fiului și al Duhului Sfânt. Amin."
BOTEZUL ÎN DUHUL SFÂNT - Botezul în Duhul Sfânt și foc este un dar de la Dumnezeu așa cum a promis Domnul Isus Hristos tuturor credincioșilor din această dispensație și este primit ulterior nașterii din nou. Această experiență este însoțită de dovada inițiala de a vorbi în alte limbi, așa cum însuși Duhul Sfânt dă (Matei 3:11, Ioan 14: 16,17, Fapte 1: 8, Faptele Apostolilor 2: 38,39; -7; Fapte 2: 1-4).
SFINTIREA - Biblia ne învață că fără sfințenie nimeni nu poate vedea pe Domnul. Noi credem în Doctrina Sfințeniei ca o lucrare clară și progresivă a harului, începând din vremea regenerării și continuând până la împlinirea mântuirii la întoarcerea lui Hristos (Evrei 12:14, 1 Tesaloniceni 5:23, 2 Petru 3 : 18, 2 Corinteni 3:18, Filipeni 3: 12-14, 1 Cor 1:30).
SĂNĂTATEA DIVINĂ - Vindecarea este pentru problemele fizice ale trupului omenesc și este făcută prin puterea lui Dumnezeu, prin rugăciunea credinței și prin punerea mâinilor. Este facuta disponibila prin ispășirea lui Hristos și este privilegiul fiecărui membru al Bisericii de astăzi (Iacov 5: 14,15; Marcu 16:18; Isaia 53: 4,5; Matei 8:17; 1 Petru 2,24).
INVIEREA CELOR DREPTI SI INTOARCEREA DOMNULUI NOSTRU - Îngerii au spus ucenicilor lui Isus: "... Același Isus, care este luat de la voi în ceruri, va veni așa cum ați văzut că sa ridicat la cer "Venirea lui este iminentă. Când El vine "... cei morții în Hristos vor învia mai întâi: apoi noi cei vii, care rămânem, vom fi răpiţi în nori împreună cu ei, pentru a-L întâmpina pe Domnul în văzduh: şi astfel vom fi întotdeauna împreună cu Domnul.." (Faptele Apostolilor 1:11; , 1 Tes. 4: 16,17).
Dupa Necazul cel Mare, El se va întoarce pe pământ ca Împărat al împăraților și Domn al domnilor și împreună cu sfinții Săi, care vor fi împărați și preoți, va domni o mie de ani (Apoc. 5:10; 20: 6).
HELL și RETRIBUȚIA ETERNĂ - Cel care moare fizic în păcatele sale fără a-L accepta pe Hristos este pierdut fără speranță și veșnic în iazul de foc și, prin urmare, nu are altă ocazie de a auzi Evanghelia sau sa se pocăiasca. Lacul de foc este un un loc real. Termenii "veșnic" și "pentru totdeauna", folosiți în descrierea duratei pedepsirii celor blestemați în iazul de foc, poartă același gând și înțeles al existenței nesfârșite, așa cum este folosit în denotarea duratei bucuriei și a extazului sfinților în Prezența lui Dumnezeu (Evrei 9:27; Apoc. 19-20).